Taiko no Tatsujin: The Drum Master!
Rummuttele huippupisteet soittamalla tarkasti kahta eri säveltä, don ja ka, Taiko no Tatsujin: The Drum Master -pelissä! Sisältää yli 70 kappaletta, paikallisen moninpelin ja sijoitusottelut verkossa. Päästä sisäinen rumpalisi valloilleen! ■ Yksinkertainen mutta virkistävän erilainen rytmipeli Yksinkertainen pelimekaniikka, jossa rummutellaan don- ja ka-säveleitä musiikin tahtiin sävelten kulkiessa oikealta vasemmalle. Sisältää 4 eri vaikeustasoa kullekin kappaleelle, jotta voit ottaa ilon irti valitsemalla omille taidoillesi sopivan tason. ■ Kiihkeitä rummutuskilpailuja Taiko no Tatsujinista voi nauttia monin eri tavoin muiden pelaajien kanssa. Näitä ovat esimerkiksi paikallinen moninpeli, sijoitusottelut verkossa, ystäväottelut verkossa ja pistesijoitukset verkossa. ■ Yli 70 kappaletta! Suosituista animekappaleista pelimusiikkiin sekä klassiseen ja pop-musiikkiin – valittavissa on koko joukko kappaleita ja tyylilajeja! ■ Monipuolinen mukautusjärjestelmä Saat kolikoita jokaisesta soittokerrasta. Kolikoilla voi ostaa mukautusesineitä, kuten asuja Taiko no Tatsujinin päähenkilö Don-chanille. Pelissä voi myös saada mukautettavia arvonimiä, nimikylttejä ja tervehdyksiä, joilla voit näyttää verkko-otteluissa koko maailmalle oman ainutlaatuisuutesi!