SYNDUALITY Echo of Ada – Ennakkotilaus
Ennakkotilaa nyt, niin saat seuraavat bonussisällöt: - DAISYOGRE-osasetti Sisältää CRADLECOFFIN DAISYOGREN keho-, käsi- ja jalkaosia - 48 tuntia bonusaikaa Open Network Testiin * Bonus ei ole voimassa Open Network Testin päätyttyä SYNDUALITY Echo of Ada sijoittuu vuoteen 2222. Vuosia aiemmin salaperäinen myrkkysade, ”Uuden kuun kyyneleet”, tuhosi suurimman osan ihmiskunnasta ja loi epämuodostuneita olioita, jotka nyt saalistavat eloonjääneitä. Kaiken tämän hävityksen keskellä ihmisten piti rakentaa maanalainen turvapaikka selviytyäkseen. Sinä olet Drifter – kulkuri, joka kerää harvinaisia AO-kristalleja. Tehtävää suorittaessasi sinun on kohdattava tekoälyseuralaisesi avustamana Endereiksi kutsuttuja xenomorfisia olioita ja selvittävä maanpinnan vaaroista. SELVIYDY MAANPINNALLA Nouse maan alta ylämaailmaan, jossa uhkaavat vihamieliset Enderit, myrkkysateet ja muut viholliset, ja taistele niitä vastaan resursseja kerätessäsi. Aja CRADLECOFFIN-ajokilla, tee yhteistyötä Maguksen kanssa ja ole tarkkana muiden pelaajien lähellä. Yksikin virheliike voi tarkoittaa mechan ja arvokkaiden tarvikkeiden menettämistä jäljelle jäävien selviytyjien saaliiksi. MAGUS – HENKILÖKOHTAINEN SEURALAISESI Tämä humanoidimuotoinen tekoäly auttaa tutkimisessa, keräämisessä ja taisteluissa. Jokaisella mallilla on erilainen luonne, ja ulkonäköä voi muokata monipuolisesti. Ne antavat tehtävään liittyvää räätälöityä palautetta, joka perustuu aiempiin suorituksiisi. Näin et tee samoja virheitä kahdesti. Pidä Magus lähelläsi, sillä sen ainutlaatuiset kyvyt voivat pelastaa sinut pulasta! CRADLECOFFIN – OMA AJOKKISI CRADLECOFFIN on joka sään kaksijalkainen kävelijä, joka on kehitetty maanpinnan vaikeisiin maastoihin. Jokaisella mechalla on erilainen kestävyystaso, kuormakapasiteetti ja toiminta-aika, ja niitä voi muokata monenlaisilla osilla ja aseilla eri tehtäviin ja pelityyleihin soveltuviksi. Voit valmistaa uusia osia keräämällä resursseja ja päivittämällä korjaamoa. Osien avulla teet CRADLECOFFINISTA todella tehokkaan!