Syksytasot
Nauti syksyn väriloistosta ja pelaa 30 UUTTA tasoa! Juhlista vuodenaikaa Rain Clouds- ja Leaf Piles -pelimekaniikoilla! Ansaitse 10 jäähakkua ILMAISEKSI, kun olet kerännyt 10 pöllöä!