SWORD ART ONLINE Fractured Daydream Pre-order
Ennakkotilaamalla saat seuraavan sisällön: - Demon King Costume Set *Sisältöä ja määrityksiä voidaan muuttaa siitä ilmoittamatta. *Bonusasusetin voi ottaa käyttöön CUSTOMIZE-ruudun SKIN-välilehdessä. Se tulee käyttöön, kun pelissä selvitetään Story > Chapter 1 > Quest 1. *Bonusasusetti saatetaan jaella myöhemmin. SWORD ART ONLINE Fractured Daydream on jännittävä uusi alku SWORD ART ONLINE -pelisarjalle sen 10-vuotisjuhlan kunniaksi! Ajan ja avaruuden vääristymiä Alfheim Onlineen lisätään uusi Galaxia-järjestelmä, jossa pelaajat voivat kokea menneisyyden uudelleen, mutta sitten Galaxia menee sekaisin ja pelaajat joutuvat vääriin aikoihin ja paikkoihin! Kiriton on korjattava aikalinja yhdessä kaatuneiden ystävien – ja vihollisten – kanssa. Valitse hahmosi ja ota osaa taisteluun 21 SAO-tarinoiden hahmoa kokoontuu taistelemaan, ja kullakin on oma roolinsa taistelukentällä. Muodosta 1–5 neljän pelaajan ryhmää jopa 20:n eri puolilta maailmaa olevan pelaajan kanssa ja pelaa monen pelaajan yhteistyötoimintaa! Kukista haastavia pomoja yhteishyökkäyksissä SWORD ART ONLINE -pelisarjan perinteiseen tapaan voit liittyä hyökkäysryhmiin ja valmistautua taistelemaan porukalla haastavia pomoja vastaan! Valmistautumisessa piilee voiton avain!