SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Demon King Costume Set
Lisämukautusolemus, jota voi käyttää tietyillä hahmoilla. Demon King Costume Setin sisältö: - Demon King's Robe - Demon King's Horn. *Asut ja koristeet voi ottaa käyttöön CUSTOMIZE-ruudun SKIN-välilehdessä. Se tulee käyttöön, kun pelissä selvitetään Story > Chapter 1 > Quest 1.