Suurin saalistaja
Sisältää Apex Predator (Suurin saalistaja) -puvun, joka vähentää eläinten aiheuttamaa vahinkoa, ja Venom Hand Cannon (Myrkynsylkijä-käsikanuuna) -aseen, jolla on ennenkokematon pysäytysvoima ja täysi päivityspolku.