Surviving the Aftermath: Shattered Hope
"Kuu on pirstaleina. Rikki. Kadonnut Maan yllä olevaan avaruuteen. Entinen toivon symboli taivaalla on nyt jättänyt eloonjääneet totuttelemaan uuteen, tuhoisaan tyhjyyteen Surviving the Aftermath -pelin uudessa Shattered Hope -laajennuksessa. Hyödynnä kuun palasia ja ylläpidä toivoa (kirjaimellisesti), jotta selviydyt. Tärkeimmät ominaisuudet Kohtaa kuun putoaminen ja hyödynnä sitä uudella rakennusten vahvistusmekanismilla Kuu on pirstaleina taivaalla ja sen maahan putoilevat kappaleet aiheuttavat tuhoa – ja jättävät jälkeensä kuukiviä. Voit jalostaa kuun kappaleista kuupölyä, joka kasvattaa rakennustesi tuotantoa rajoitetun ajan. Tämä uusi rakennusten vahvistusmekanismi on nimeltään ylityö. Pitäkää toivo elossa ja syökää hyvin! Toivo on uusi globaali arvo, joka pienenee ajan mittaan ja kun pelissä tapahtuu katastrofeja. Jos se on matalalla liian kauan, asukkaita alkaa vaivata ahdistus. Jos sitä ei hoideta, asukkaat saattavat käydä vihamielisiksi. Pidä toivo siis mahdollisimman korkealla järjestämällä pitoja uudessa siirtokunnan aukio -rakennuksessa! Uusi tuotantoketju: pidä asukkaista huolta! Kun asukkaat ovat riittävän ahdistuneita, voit auttaa heitä rakentamalla traumakeskuksen, jossa he paranevat. Upouusi stressintorjuntalääke nopeuttaa toipumista. Sitä valmistetaan kasvattamalla raaka-aineita sienifarmissa ja jalostamalla ne lääkkeeksi lääkintämajassa."