Surviving Mars - Stellaris Dome Set
Stellaris-kupolisarja on marsilaisiin kupoleihin tarkoitettu visuaalinen pintasarja, joissa on futuristinen muotoilu ja tähdenmuotoisia elementtejä. Sarja on saatavana seuraaviin kupoleihin: - Peruskupoli: pieni kupoli, joka sopii siirtokunnan alkuaikoihin. - Keskikokoinen kupoli: keskikokoinen kupolimalli. - Soikea kupoli: pitkänomainen kupolimalli, jossa on tilaa kahdelle tornille. - Megakupoli: edistynein ja tilavin kupolimalli.