Surviving Mars - Martian Express
Junat ovat nyt täällä! Modintekijöiden Lucianin ja Sylvainin Martian Express -paketin myötä voit nyt kuljettaa siirtokuntalaisia ja resursseja asemien välillä. Tämä helpottaa kaukaisten kupujen ja etäisten resurssisuonten hyödyntämistä. Myös muita miehitettäviä rakennuksia voi rakentaa asemien lähelle ilman kupua. Tärkeimmät ominaisuudet Tervetuloa, työmatkalaiset! – Rakentamalla asemia minne tahansa kartalla voit auttaa siten siirtokunnan asukkaita pääsemään töihin ja takaisin kotiin. Tietopaneelia napsauttamalla näet asukkaiden syyn matkaamiseen. Parasta varmistaa, että istumapaikkoja riittää jokaiselle, koska muuten asukkaat joutuvat odottamaan seuraavaa junaa (ja turhautuvat, koska kukaan ei pidä junasta pois jäämisestä). Uudet radat – Voit yhdistää asemat radoilla napsauttamalla ja vetämällä. Radat ovat ilmaratoja, joten Mars-kulkijat ja kauko-ohjattavat ajokit voivat kulkea niiden ali, samoin kuin virtakaapelit, kun taas putket voivat kulkea niiden yli. Sama juna, eri kuorma – Matkanteko punaisella planeetalla ei ole koskaan ollut näin turvallista (ja tehokasta!). Junissa on kaksi vaunua, joissa voi kuljettaa yhtä aikaa asukkaita ja resursseja. Huoli pois: ne kulkevat samalla radalla ilman törmäysvaaraa. Rakenna junat asemilla, määrää niille yhdistetty rata ja katso, kun ne kulkevat.