Surviving Mars: Marsvision Song Contest
Mars ei ole onnistunut tappamaan radion vetovoimaa. Tämä uusi radiokanava soittaa suosituimmat pop-biisit kaikista Marsiin saapuneista sponsorimaista. Anna J-popin, Bollywoodin ja muiden rytmien kaikua myös avaruudessa, kun kamppailet olemassaolosi oikeutuksesta kilpakumppaniesi kanssa!