Surviving Mars: Below and Beyond
Uudisasutuksen aika on ohi ja uusi resurssien etsinnän aikakausi on alkanut. Olette vasta raapaisseet Marsin pintaa: valmistaudu nyt painumaan pinnan alle ja vieläkin pidemmälle! Tärkeimmät ominaisuudet Paluu perusteisiin – Laajenna siirtokuntaasi luoliin ja laavaputkiin pinnan alle. Etsintätukikohdan voi rakentaa hyödyntämällä olemassa olevia rakenteita tai pystyttämällä nimenomaisesti maan alle tarkoitettuja rakennuksia. Laajenna varovaisesti, sillä luolan sortuma voi tuhota kaiken. Kaiva miten haluat – Nyt pelaajat voivat kaivaa resursseja pinnan alta ja punaisen planeetan tuolta puolen. Rakenna erityisiä raketeilla lentäviä rakennuksia resurssien, kuten eksoottisten mineraalien ja datanäytteiden, louhimiseen ohi lentäviltä asteroideilta. Älä vain viivyttele, koska silloin asteroidi vie kamasi mukanaan! Haarautuvat polut – Recon and Expansion -tutkimuspuusta avautuu lisärakennuksia, -ajoneuvoja, -päivityksiä ja -paikkoja. Ne avaavat myös asteroidilouhinnan ja tunnelien asuttamisen.