Support the Developers & Southern Banner
Blazing Deserts -DLC:ssä keskitytään eteläisiin alueisiin ja niiden paahtaviin aavikoihin, vehreisiin keitaisiin ja rikkaisiin kaupunkivaltioihin. Siellä asuu itseään Gildediksi kutsuva kansa, joka uskoo yhteen ainoaan jumalaansa, jonka loisteessa he paistattelevat päivät pitkät. Nyt joukkosi voi ylpeillä etelän vaurautta ja kulttuuria kuvaavalla, tyylikkäästi kullatulla bannerilla ja kilvillä! Koska "Blazing Deserts" -DLC:n saama palaute oli erittäin myönteistä ja monet ovat ilmaisseet haluavansa tukea meitä pyydetyn hinnan lisäksikin, olemme päättäneet tarjota tämän erityisenä tukijasisältönä. Kiitokseksi saat ainutlaatuisen bannerin palkkasoturijoukollesi.