Supersöötti tekstuuripaketti
Supersöötin tekstuuripaketin avulla voit luoda iloisen maailman täynnä söpöimpiä ja halittavimpia otuksia! Pompahtelevia pupuja, ylisympaattisia yksisarvisia, kiiteleviä kimalaisia ja, ööö, hampurilaisia? Kyllä, hampurilaisia! Jopa mustekala saa sinut muiskauttelemaan! Tässä tekstuuripaketissa on mukana 15 olemusta! Kizárólag a „Minecraft” (2017) alatt érhető el, nem kompatibilis a „Minecraft: Xbox One Edition” (2014) változattal.