Supermarket Shriek
Liity kaksikkomme matkaan uniikissa ostoskärrykilpailussa, jossa sankarimme ohittavat epävakaita esteitä ja suorittavat haasteita monensorttisissa putiikeissa. Lähitulevaisuuden dystooppiseen vaihtoehtomaailmaan (luultavasti) sijoittuvassa pelissä sankarimme lähtevät matkalle löytämään jotakin syvältä itsestään ja säästämään rahaa! Kolme kahden hinnalla purkkiruokaosastolla niin kauan kuin tuotteita riittää (lue pieni präntti). Vie sankareitamme eteenpäin heidän villeillä huudoillaan! Pelaa yksin tai ota kaveri mukaan ja koe ainutlaatuinen yhteistyöelämys. Eikä siinä vielä kaikki! Ovatko peukalosi väsyneet, kun olet pwnannut nyyppiä l33t-pelitaidoillasi? Mikset puhaltaisi pölyjä vanhoista USB-mikrofoneista, jotka ovat olleet kaapin perällä vuoden 2007 musiikkipelivillityksestä saakka, ja kokeilisi duetto-yhteistyötilaamme? Laulakaa harmoniassa ja välttäkää tuhoutumista pelimuodossa, joka saa naapurit supattelemaan! Bonus: Mukana 2–8 pelaajan biletila. Osta vastuullisesti.