Super Tennis Blast
Lyö palloa ja pidä superhauskaa parhaan tenniksen parissa! Aloita ammattiurasi Maailmankiertue-tilassa, treenaa taitojasi ja tule tennislegendaksi, joka pelaa kentillä ympäri maailman. Järjestä valmennusjuhlia pelaten kaksin- tai nelinpeliturnauksia perinteisillä säännöillä tai mahtavissa Super Blast -tiloissa. 5 minipeliä ja monipuolinen avatar-editori täydentävät parhaan mahdollisen tenniskokemuksen.