Super-Nero/Super-Dante/Super-Vergil
Avaa Neron, Danten ja Vergilin superversion. Kohtaa viholliset jatkuvassa Devil Trigger -tilassa! Huomaa, että superhahmojen elinvoima ei palaudu automaattisesti.