Super Jagger Bomb 2: Go East
Pura pommit mahdollisimman nopeasti ja pelasta maailma tasohyppelyssä supersankarityyliin! Valmistaudu räjähtävään arcade-tyyliseen tasohyppelytoimintaan, kun pommeja keräävä supersankari palaa Super Jagger Bomb 2: Go East -pelissä! Tällä kertaa pommeja on sijoitettu maamerkkeihin ja monumentteihin ympäri maailmaa – Euroopasta ja Intiasta Kiinaan ja Mongoliaan – ja Super Jaggerin tehtävänä on pelastaa nämä kansainväliset aarteet varmalta tuholta. Juokse, hyppää, lennä ja syöksy kymmenien ainutlaatuisten tasojen läpi 2.5D-tyyliin väistellen vihollisia ja keräten pommeja niin nopeasti kuin pystyt. Suorita tasot kuolematta saadaksesi ylimääräisiä elämiä ja käytä bonuskierroksia moninkertaistaaksesi pistemääräsi. Kerää kolikoita, harjoittele, ansaitse lentolupia ja saa käyttöösi uusia pelattavia sankareita!