Suojelija-kokeet-lisäosa
Kettulassa alkaa totinen harjoittelu! Lucky on täällä taas, ja häntä odottaa entistä hurjempi haaste "Suojelija-kokeissa”, joihin Super Lucky’s Tale -pelin uusi luku keskittyy. Luckyn pelastettua Kidussaaren hänen siskonsa Lyyra on sitä mieltä, että Luckyn on aika jatkaa kohti kohtaloaan ja ryhtyä täysipäiväiseksi Suojelijaksi. Lyyra on värvännyt Aikakirjasta avukseen eloisia ystäviä, ja he ovat laatineet joukon vaativia haasteita, joista vain aito Suojelija voi selvitä. Nyt sinun ja Luckyn täytyy ratkaista pulmia, loikkia, kaivautua ja vieriä, jotta läpäisette hauskan, retrotyylisen alokasleirin, joka on rankempi kuin yksikään harjoittelumontaasi! Matkan varrella törmäätte hassuihin hahmoihin, selvitätte klassisia tasohyppelyhaasteita, päihitätte entistä vahvempia pomoja, ratkaisette kinkkisiä pulmia ja ansaitsette paikkanne Lyyran rinnalla aitona Aikakirjan Suojelijana. "Suojelija-kokeet" tuo peliin ensi kertaa mukaan myös Luckyn ilahduttavat asut ja asusteet. Avaa ne kaikki kolikoilla, joita olet säästellyt, ja ota käyttöön sinulle parhaiten sopiva asu, kun lähdet Luckyn uran muodikkaimpaan seikkailuun.