Sun Wukong Skree - Awesomenauts Assemble! Ulkoasu
VAROITUS: Et voi käyttää tätä sisältöä ellet omista "Skree" sisältöä. Sinun TÄYTYY omistaa Skree sisältö käyttääksesi tätä ulkoasua Awesomenaut Assembly pelissä! Tämä sisältö aukaisee ulkoasun Skree hahmolle Awesomenauts Assembly peliin!