Summer in Mara + Deiland Bundle
Summer in Mara on kesän seikkailu, jossa harrastetaan maataloutta, käsityötä ja mekaanisten rakenteiden tutkimista trooppisessa saaristossa. Summer in Mara joudut huolehtimaan omasta saarestasi, sadonkorjuusta, luomaan uusia työkaluja ja rakennuksia ja purjehtimaan veneelläsi uusien saarten ja salaisuuksien löytämiseksi. Deiland on seikkailupeli, jossa yhdistyvät roolipeli ja hiekkalaatikkomekaniikka. Sen yksinkertainen ja rauhallinen ulkonäkö on seurausta sen luomiseen käytetystä vaivasta. Se pyrkii yllättämään pelaajat pienillä yksityiskohdilla, mielenkiintoisella juonella ja houkuttelevilla hahmoilla. Deiland-planeetta on kotimme, ja eläminen tässä pienessä paikassa tulee olemaan jokaiselle pelaajalle ainutlaatuinen kokemus.