Suicide Squad: Kill the Justice League
Batman: Arkham -sarjan luoneelta Rocksteady Studiosilta saapuu Suicide Squad: Kill the Justice League, joka on genrerajoja rikkova kolmannen persoonan toimintaräiskintä, missä ongelmallisten yksilöiden joukko saa mahdottoman tehtävän maailman pelastamiseksi: tappaa Justice League. Liity vasta ”värvättyjen” jäsenten kanssa Amanda Wallerin pahamaineiseen Task Force X:ään (alias Suicide Squadiin). Harley Quinn, Deadshot, Captain Boomerang ja King Shark lähtevät suorittamaan mahdotonta tehtävää tappaa Justice League. Hyppää Braniacin hyökkäyksen runteleman Metropoliksen laajaan ja dynaamisen avoimeen maailmaan, jota terrorisoivat sitä kerran suojelleet sankarit. Jokaisella Squadin jäsenellä on oma liikkumismekaniikkansa, jolla hän kulkee läpi mittavan ja taistelujen runteleman Metropoliksen. Vapaa tutkimus ja taistelu yhdistetään unohtumattomaksi pelikokemukseksi. Pelaajat ovat vapaita kokeilemaan erilaisia pelityylejä tehdäkseen maksimaalisen määrän vahinkoa vihollisilleen. Pelaajat voivat suorittaa tämän itsemurhatehtävän joko yksin tai verkossa jopa kolmen kaverin kanssa. Julkaisun jälkeen on odotettavissa jatkuvasti kehittyvä Metropolis uusilla pelattavilla vihollisilla, ympäristöillä, aseilla, pelitapahtumilla ynnä muilla. Kaikki sisältyy peruspelin ostokseen.