Suicide Squad: Kill the Justice League – Digital Deluxe Edition -päivitys
Digital Deluxe Editioniin hyppääminen aiheuttaa entistä enemmän kaaosta Squadin Justice League -asuilla, kolmella Notorious-aseella, neljällä asenukella, yhdellä Battle Pass -poletilla ja neljällä värikuviolla. * Battle Pass -poletilla voi lunastaa Premium Battle Passin (kausien 1–4 Battle Passit, saatavuus voi vaihdella). Yksi Battle Bass saatavilla kautta kohti. WB Games voi kohtuullisella ilmoituksella muokata online-palveluita tai lopettaa ne milloin vain.