Suicide Squad: Kill the Justice League – Deluxe Edition -sisältö
Batman: Arkhamin luojilta saapuu Suicide Squad: Kill the Justice League, joka on genrerajoja rikkova kolmannen persoonan toimintaräiskintä, missä ongelmallisten yksilöiden joukko saa mahdottoman tehtävän: tappaa Justice League.