Tämä paketti sisältää 1 000 + 100 (bonus) LuthorCoin-kolikkoa Suicide Squad: Kill the Justice League -peliin. LuthorCoin on pelivaluutta, jolla voi hankkia uutta ulkoasusisältöä Suicide Squad -pelissä. Paranna kokemustasi LuthorCoin-kolikoilla, joilla voi hankkia peliasuja, emoteja ja muita ulkoasuesineitä.