Styx: Shards of Darkness
Styx palaa uudessa hiiviskelyseikkailussa! Tutki ja hallitse Styxin valtavia avoimia ympäristöjä kriittistä tehtävää suorittaessasi, yksin tai ystävän kanssa yhteistyössä. Salamurhaa tai hiivi vihollisten – ihmisten, haltioiden ja kääpiöiden (sekä pelottavampien, kolossaalisten olentojen) – ohi ja kokeile peikkosalamurhaajasi arsenaalin uusia tappavia kykyjä ja aseita. Käytä kokemuspisteitä salamurhaukseen, soluttautumiseen, taikuuteen, uusiin taitoihin ja parannettuihin kykyihin. Tutki ja hanki arvokkaita artefakteja sekä valmistusaineita valmistaaksesi tappavia ansoja sekä käyttökelpoisia esineitä ja luodaksesi vihollista hämääviä klooneja itsestäsi!