Styx: Master of Shadows
Styx: Master of Shadows on hiippailuvetoinen toimintapeli pimeässä fantasia maailmassa, jossa on roolipelivaikutteita. Johdata Styx- salamurhaajapeikko pystyn, monitasoisen Maailman Puun kodin, Akenash-tornin, läpi, joka on lähde meripihkalle – voimakkaalle ja maagiselle kultaiselle mahlalle. Hiivi varjoissa, Styx:in 200 vuoden historian aikana kehittyneitä erikoiskykyjä omaavan vetäjän tuella.