Stunt Kite Party
Valitse jokin kahdeksasta pelihahmosta ja neljästä kauniista paikasta leijan lennättämiseen. Voit haastaa kaverisi valmiiksi määritetyissä peleissä tai mukautetuissa turnauksissa. Voit myös kisata tekoälyhahmojen kanssa yksinpelissä, jonka hilpeässä tarinassa tutustut Stunt Kite Partyn iloiseen maailmaan. Kun otat ensiaskeleitasi leijan lennättämisen ammattilaisena, kuulet, että leijan lennättäminen on laitonta Big Cityssä. Uskomaton juttu! Taistele oikeudestasi lennättää leijaa ja koe samalla jännittäviä seikkailuja uusien ystävien seurassa. Yhdessä voitte jälleen tehdä leijojen lennättämisestä mahtavaa.