STRIKERS 1945
Tämä helposti opittava, mutta vaikeasti hyvin hallittava ammuntapelien huippu Psikyolta on yksi heidän suosituimmista peleistään! STRIKERS 1945 on pystysuuntaisesti vierittyvä ammuntapeli, joka ilmeistyi pelihalleihin vuonna 1995. Laivat ja tankit muuttuvat futuristisiksi mekaniikoiksi! Nauti jännistävistä STRIKER-sarjan tunnetuista vihollistaisteluista joka käänteessä! Legendaariset Psikyo Bulletsit tulevat! Ohjaa taistelulentokonettasi paikkoihin, jotka ylittävät kaikki mielikuvituksesi rajat. STRIKERSit ovat ilmassa! Pysäytä salainen organisaatio CANY ja sen yritys vallata maailma! Voit muokata pelin vaihtoehtoja oman makusi mukaan. Valitse haluamasi vaikeustaso, elämien ja pelin jatkumisten maksimilukumäärä, näppäinkommennot ja näytön suuntaus optimoidaksesi pelin itsellesi täydellisesti sopivaksi. Äläkä unohda uusia online-sijoituksia! Onko sinusta maailman parhaaksi STRIKERiksi? Yksiköt: Kuusi maailmansodan aikaista ainuitlaatuisilla ominaisuuksilla varusteltua taistelulentokonetta. ”P” lisää koneesi tehoa ja lisää sen aseistusta aliaseilla. ”B” tarjoaa laaja-alaista tuhoa aikaansaavia pommeja, joilla pyyhkäiset vastustajasi kartalta tai nopeasti pakoon hätätilanteissa. Varastoi laukauksesi ja hyödynnä ne voimakkaaseen muodostelmahyökkäykseen. ARCADE-tila: Seitsemästä vaikeustasosta löytyy sopiva kaiken tasoisille pelaajille - myös vasta-alkajille! Todellista haastettava kaipaavien kannattaa kokeilla HARD tai VERY HARD -tasoja. Jokaiselle koneelle on oma paikallinen sijoitus vaikeustason mukaan. Vaihtoehdot: Pelaa pystysuuntaisella näytöllä kokeksesi pelihallitunnelman nostalgiaa. Kaksi ylimääräistä näytön suodatinta lisäävät pelinautintoa. Elämien lukumäärä voi olla 1-9 ja pelin jatkumisia voi olla nollasta loputtomiin. Voit itse määritellä haluamasi näppäimet eri toiminnoille, esimerkiksi ampumiselle tai pommittamiselle. Vertikaalinen näyttö toimii jopa vaakatasossa. Voit itse päättää tyylistä. SCORE ATTACK: Tässä tilassa on vakioitu vaikeustaso ja elämien lukumäärä. Vain tosi haasteesta pitäville! Julkaisemalla korkeimman pistetuloksesi kilpailet ympäri maailmaa olevien pelaajien kanssa. Online-sijoitukset löytyvät valinnat-valikosta.