STRIKERS 1945 III
Tämä raju ammuntapeli oli Psikyon haaste maailmalle! STRIKERS 1945 III on pystysuuntaisesti vierittyvä ammuntapeli, joka tuli ensimmäisen kerran pelihalleihin vuonna 1999. Tämä peli on STRIKERS-sarjan parhaiden osien huipentuma - ja se sisältää myös uusia ominaisuuksia. Pelaajat ansaitsevat teknisiä bonuksia onnistuessaan tuhoamaan lähietäisyydeltä viholliskoneen. Lisäksi he ansaitsevat ketjubonuksia keräämällä vilkkuvia mitaleja perättäin. On aika suunnitella taktiikka parempien pisteiden saamiseksi! Muista myös katsoa mielettömät mekaaniset suunnitelmat ja animaatiot! Legendaariset Psikyo Bulletsit tulevat! Pelin valintojen avulla voit muokata sen sellaiseksi kuin itse haluat. Valitse haluamasi vaikeustaso, elämien ja pelin jatkumisten maksimilukumäärä, näppäinkommennot ja näytön suuntaus optimoidaksesi pelin itsellesi täydellisesti sopivaksi. Älä unohda uusia online-sijoituksia! Onko sinusta maailman parhaaksi STRIKERiksi? Yksiköt: Viisi (+ enemmän?) taistelulentokonetta ovat käytössäsi ja jokainen niistä on ainutlaatuinen. ”P” lisää koneesi tehoa ja lisää sen aseistusta aliaseilla. ”B” tarjoaa laaja-alaista tuhoa aikaansaavia pommeja, joilla pyyhkäiset vastustajasi kartalta tai nopeasti pakoon hätätilanteissa. Kerrytä mittarilukemaa ja vapauta voimakas super shot. ARCADE-tila: Neljä vaikeustasoa - Easy, Normal, Hard ja Very Hard. Jokaiselle koneelle on oma paikallinen sijoitus vaikeustason mukaan. Jokaiselle koneelle on oma paikallinen sijoitus vaikeustason mukaan. Vaihtoehdot: Pelaa pystysuuntaisella näytöllä kokeksesi pelihallitunnelman nostalgiaa. Kaksi ylimääräistä näytön suodatinta lisäävät pelinautintoa. Elämien lukumäärä voi olla 1-9 ja pelin jatkumisia voi olla nollasta loputtomiin. Voit itse määritellä haluamasi näppäimet eri toiminnoille, esimerkiksi ampumiselle tai pommittamiselle. Vertikaalinen näyttö toimii jopa vaakatasossa. Voit itse päättää tyylistä. SCORE ATTACK: Tässä tilassa on vakioitu vaikeustaso ja elämien lukumäärä. Vain tosi haasteesta pitäville! Julkaisemalla korkeimman pistetuloksesi kilpailet ympäri maailmaa olevien pelaajien kanssa. Online-sijoitukset löytyvät valinnat-valikosta.