Streets Of Rogue: Character Pack
Streets of Rogue -hahmopaketti sisältää kuusi uutta pelattavaa hahmoa, joilla kullakin on omat ainutlaatuiset kykynsä ja suuret tehtävänsä: - Mech-pilotti: ohjaa omaa mini-mechiäsi ja teurasta kaikki kaupungin hyypiöt RoboCop-tyyliin! - Kuriiri: laita rullaluistimet jalkaan ja kiirehdi läpi kaupungin paketteja toimittaen! - Alien: käytä mielenhallintakykyjäsi ja laita kaupungin asukkaat tekemään asioita, jotka eivät luultavasti ole hyväksi heidän terveydelleen! - Korsto: hoida hommasi, puolusta rakennuksia hyökkääjiä vastaan ja nouse superkorstoksi! - Järjestysmies: ryhdy henkivartijaksi ja pidä puolikuuluisa muusikko turvassa! - Räjäyttäjä: valmista paljon etäräjäytettäviä pommeja, sijoittele ne ympäri kaupunkia ja aiheuta paljon tuhoa! Kaikki hahmot aukeavat heti alussa! Uusia hahmo-ominaisuuksia ja -kykyjä voidaan käyttää myös mukautetuissa hahmoissa!