Street Wolf Outfit -asu
Pelaa normaalia kovapintaisemmalla Rosella pukemalla hänelle takki, jonka selässä on Chris Redfiedin Hound Wolf ‑ryhmän logo. Huomautus: tämä sisältö on käytettävissä vain Winters' Expansion ‑laajennukseen kuuluvassa Shadows of Rose ‑pelitilassa.