Street Power Football
Sairas tyyli ja energinen toiminta yhdistyvät tässä pelihallin jalkapallokokemuksessa. Toimi kasvotusten jalkapallon jättiläisten tai ystävien kanssa erilaisissa pelitiloissa ja -ympäristöissä, tuottaen kikkoja ja Super-voimiasi become Street King.