Street Outlaws 2: Winner Takes All
Panoksia on korotettu! Sinun on osoitettava kykysi tässä korkeaoktaanisessa jatko-osassa ja opittava pärjäämään USA:n kovimmissa ja anteeksiantamattomimmissa kiihdytys- ja katukisoissa. Menestyksesi ja maineesi riippuu täysin suorituksistasi, tavastasi tuunata autoasi ja matkan varrella kerätyistä pisteistä. Street Outlaws herää Unreal Enginen avulla henkiin aivan uudenlaisella tavalla paremman valaistuksen, tekstuurien ja muiden graafisten parannusten ansiosta! Voit kustomoida autoasi, mutta sen lisäksi voit muokata myös autotalliasi ja tehdä siitä juuri itsesi näköisen. Katukilpailun ohella pääset ottamaan osaa ainutlaatuisiin kisoihin ja stuntteihin sekä viettämään aikaa sarjan lempihahmojen kanssa! Onko sinusta raivaamaan tiesi kaiken voittavaksi mestariksi?