Street Outlaws 2: Winner Takes All – The 80s & 90s Car Bundle
80-/90-luvun autot -paketti lisää 80- ja 90-lukujen innoittamaa autoestetiikkaa peliin Street Outlaws 2: Winner Takes All – ILMAISEKSI! Lisäosa sisältää 8 uutta korisarjaa ja maalipaketin, jotka värittävät Street Outlaws -autotalliasi varmasti. *Pitää omistaa Foxy, Fire89, CaroRC, Skill ajoneuvo uusia korisarjoja varten.