Street Outlaws 2: Winner Takes All - Steel Thunder Bundle
Teräsukkonen-paketti pelille Street Outlaws 2: Winner Takes All lisää taistelussa karkaistuneen maalauksen sekä uusia vanteita, korisarjoja, kameleonttimetsä-maalipaketin ja keltaisen jarruvarjon. Pelottele kilpakumppaneitasi tällä hurjalla lisäosalla. *Pitää omistaa Soma ajoneuvo uusia korisarjoja varten.