Street Outlaws 2: Winner Takes All - Stargazer Bundle
Taivaantähystäjä-paketti pelille Street Outlaws 2: Winner Takes All lisää galaksiteemaisen maalauksen sekä uusia vanteita, korisarjoja, maalipaketin ja musta nuoli -jarruvarjon. Kunhan muistat pitää katseesi tiessä tähtiä ihaillessasi. *Pitää omistaa Caro RC ajoneuvo uusia korisarjoja varten.