Street Outlaws 2: Winner Takes All - Lizzy Musi Bundle
Lizzy Musi -paketti pelille Street Outlaws 2: Winner Takes All sisältää uusia ajoneuvoja ja osia Lizzy Musin autotallista. DLC-sisältää hänen upouuden autonsa, 10 korisarjaa, kolmet vanteet ja neljä uutta maalipakettia. Laajenna mukautusvaihtoehtojasi Street Outlaws -suosikkiautollesi! *Pitää omistaa Noah63, Dark, Blue Air, Chelly, Caro69 ajoneuvo uusia korisarjoja varten. *Lizzyin auto on saatavilla vain Quick Race -tilassa.