Street Outlaws 2: Winner Takes All - Blazing Freedom Bundle
Palava vapaus -paketti pelille Street Outlaws 2: Winner Takes All lisää patrioottisen yksinoikeusmaalauksen sekä uusia vanteita, korisarjoja, punaisen, valkoisen ja sinisen maalipaketin ja pikaturbo-jarruvarjon. Täydellinen paketti heinäkuun neljänneksi päiväksi. *Pitää omistaa Fire89 ajoneuvo uusia korisarjoja varten.