1. vuoden Ultimate-passi - 4 lisähahmoa (Rashid, A.K.I., Ed, Akuma) - 4 lisähahmon värit: asun 1 värit 3–10 - 4 lisähahmon asu: asu 2 (sisältää värit 1–10) - 4 lisähahmon asu: asu 3 (sisältää värit 1–10) - 2 lisäkenttää - Ostobonus: 7 700 Drive-tikettiä * Lisäsisältö julkaistaan jaksoittain pelin julkaisun jälkeen. * Tarkista tuotetiedot ja julkaisuaikataulu viralliselta verkkosivustolta.