Strange Brigade - The Thrice Damned 3: Great Pyramid of Bes
Hengenvaarallinen pyramidi täynnä kauhistuttavia ansoja? Hankala teleportti tuonpuoleiseen? Vanhoja kostoa janoavia vihollisia? Kuulostaa siltä, että tämän hirvittävän tarinan loppuhuipennus ei tule olemaan sankareillemme helppo! Rohkaisuryypyn aika, seikkailija! The Great Pyramid of Bes on Thrice Damned -kampanjan jännittävä huipennus. Työtä riittää, vaikka legendaarinen Besin kilpi on valmis ja vihollisjoukot jälleen haudassa! Pelaa kiehtova tarina eeppiseen päätökseensä taistelemalla tiesi viimeisen tehtävän läpi yksin tai 2–4 pelaajan yhteistyönä!