Strange Brigade - Maharani Huntress Character Expansion Pack
Pakkaa varusteesi, Strange Brigadella on uusi jäsen: huippujäljittäjä Anjali Khan! Anjali on rikkaan intialaisen kuningaskunnan salainen maharani-hallitsija, joka liittyi Strange Brigadeen saatuaan tietää perheensä päälle langetetusta kirouksesta. Hän haluaa jäljittää ja hävittää kirouksen tehneen demonin. Maharani Huntress -hahmolaajennuspaketti sisältää uuden pelattavan hahmon nimeltä Anjali Khan ja seuraavat lisäominaisuudet: – Spear of the Ice age -amulettivoima – Audley A40 Exemplar SMG – Eastleigh M1 -kivääri – Erikoisesine Cluster Grenade Kaikkea tämän paketin sisältöä voi käyttää sekä yksinpelissä että verkon yhteistyöpelissä.