Strange Brigade - Japanese Naval Officer Character Expansion Pack
Kaikki miehet kannelle, Strange Brigadella on uusi jäsen: mestariselviytyjä Hachiro Shimizu! Kaukaisella Tyynenmeren saarella salaisella tutkimusmatkalla ollut Shimizu ja hänen miehistönsä haaksirikkoutuivat ja joutuivat saaren hirviömäisten konnien uhriksi. Shimizu oli ainoa selviytyjä Strange Brigaden saapuessa saarelle, ja on siitä lähtien taistellut pelastajiensa riveissä. Japanese Naval Officer -hahmolaajennuspaketti sisältää uuden pelattavan hahmon nimeltä Hachiro Shimizu ja seuraavat lisäominaisuudet: – Decaying Demon Blast -amulettikyky – Mikhailov-38-kivääri – Marchador TT -pistooli – Erikoisesine Shock Grenade Kaikkea tämän paketin sisältöä voi käyttää sekä yksinpelissä että verkon yhteistyöpelissä.