Strange Brigade Deluxe Edition
Päivitä Strange Brigade -elämys DELUXE EDITION -versioon, johon kuuluu peli, Season Pass ja Secret Service -asepaketti! Season Pass sisältää uusia kampanjatehtäviä, pelattavia hahmoja, hahmoskinejä, aseskinejä ja paljon muuta! Noitakuningatar Seteki on jälleen voimissaan, ja hänen muumioituneiden hirviöiden armeijalleen pärjää vain yksi uskalias sankarijoukko: Strange Brigade! Tutki uskomattomia raunioita, ratko vaarallisia pulmia ja löydä kutkuttava aarre samalla, kun raivaat tieltä monenlaisia eläviä kuolleita vihollisia. Jännittävää kolmannen osapuolen toimintaa, joka taatusti herättää sisäisen seikkailijasi eloon! Metsästä iljettävää Setekiä ja lähetä hurjan kampanjan kaivauksissa, pyramideissa ja sortuvissa luolissa vaanivat vihollisjoukot takaisin tuonelaan. Tutki karttaa yksin tai 2–4 pelaajan verkkoyhteistyönä!