Strange Brigade - Dashing Outfits Pack
Muista pukeutua parhaimpiisi myös eläviä kuolleita vastaan taistellessa! Näytä tyylikkäältä Dashing Outfits -paketin asuissa! Saatavilla vain Digital Deluxe Editionin/Season Pass mukana. Frankin, Gracien, Nalangun ja Archimedesin uusia asuja sisältävä paketti sopii erinomaisesti aloittelevalle seikkailijalle, joka haluaa erottua edukseen lähettäessään muumioita tuonelaan.