Strange Brigade - American Aviatrix Character Expansion Pack
Täysin uusi Strange Brigade -agentti pelastaa päivän uudella amulettivoimalla ja uusilla aseilla. Esittelyssä: Tessie Caldwell, ilmojen kapinallinen! Entisen stunttipilotti Tessien hurjapäisyys kiinnitti Strange Brigaden huomion. Nyt Tessie jahtaa adrenaliinihuumaa kaikkialla maailmassa ja hukuttaa elävät kuolleet tulen, jään ja luotien myrskyyn, jonka hän syöksee ikonisista 1930-luvun tuliaseistaan. American Aviatrix -hahmolaajennuspaketti sisältää pelattavan Tessie Caldwell -hahmon ja seuraavat ominaisuudet: – Infernal Firestorm -amulettivoima – Hyde & Sons Compact -pistooli – Colbeck Wildfire -konepistooli – Erikoisesine Glacier Bomb Kaikkea tämän paketin sisältöä voi käyttää niin yksinpelissä kuin verkkoyhteistyöpelissä.