STORY OF SEASONS: A Wonderful Life
Juurruta itsesi uudelle maatilallesi Forgotten Valleyn rauhallisessa pikkukaupungissa. Luo rakkaita muistoja ja sepitä sukupolvien mittainen tarina ystävyydestä, perheestä ja maanviljelystä. Herätä maa henkiin viljelemällä satoja ja kasvattamalla eläimiä, löydä rakkaus kaupungin asukkaiden joukosta ja luo lämpimiä muistoja perheesi kanssa rakastetun maanviljelypelin uudessa versiossa. Perusta maatila Elä huoletonta elämää maatilalla, viljele erilaisia kasveja ja hoida maata kasvattaaksesi satoja. Kasvata söpöjä eläimiä, jotka palkitsevat hellyytesi tuotteilla, jotka sopivat täydellisesti erilaisiin ruokiin, lahjoiksi tai myytäväksi omalla torikojullasi. Löydä uusia eläimiä, luo hybridisatoja ja rakenna päivitettäviä tuotantotiloja, jotka auttavat sinua elämään unelmaelämää Forgotten Valleyssa. Ystävysty Forgotten Valleyn asukkaiden kanssa Löydä uusia ystäviä Forgotten Valleyn rauhallisesta ja hurmaavasta pikkukaupungista ja tutustu heihin upouusissa tapahtumissa! Kaupungin tiivis asukasyhteisö on täynnä ikimuistoisia hahmoja ilkikurisista luonnonhengistä pähkähulluun tiedemies Daryliin, jotka tekevät Forgotten Valleysta… unohtumattoman! Kerro oma tarinasi omalla tavallasi Pelaa mies- tai naispuolisena tai ei-binäärisenä hahmona ja muokkaa ulkonäköäsi aloittaessasi matkasi Forgotten Valleyssa. Valitsemastasi pelitavasta riippumatta kaikissa kahdeksassa sinkkumiehessä ja -naisessa on romanttista potentiaalisia, joten voit olla ihan kuka haluat ja rakastua ihan keneen tahansa ilman rajoituksia. Rakastu, perusta perhe ja luo rakkaita muistoja Kun olet löytänyt elämäsi rakkauden, on aika asettua aloilleen ja perustaa perhe. Seuraa lapsesi kasvamista vuosien saatossa aikuiseksi! Jatkaako hän maatilaa? Vai löytääkö hän kutsumuksensa jostain muualta? Auta perhettäsi menestymään vuosikymmenestä toiseen Forgotten Valleyssa ja opasta lastasi löytämään juuri hänelle oikea polku elämässä. A Wonderful Life uudelle sukupolvelle! Koe rakastettu tarina täysin uudella tavalla: nauti uudistetuista grafiikoista, lisätyistä kumppanikandidaateista, uusista eläimistä, kausittaisista tapahtumista ja runsaista pelattavuusparannuksista. Tämä A Wonderful Life -pelin uusi versio esittelee alkuperäisen pelin sydämellisyyden ja lämmön uudelle sukupolvelle ja tarjoaa kattavimman version yhdestä pitkäikäisen maanviljelysarjan rakastetuimmista peleistä.