Storm Chaser -aloituspaketti – Avatar: Frontiers of Pandora
Storm Chaser -aloituspaketti sisältää kosmeettisen, hohtavan bansheen värimallin, hahmosetin, asesetin ja 4 600 polettia, joilla voit avata uusia varusteita, aseita, bansheen varusteita ja paljon muuta! – Bansheen värimallissa on kaunis hohtava kuvio, joka loistaa pimeässä. – Hahmosetti sisältää kosmeettisen varusteen päähän, käsivarteen, jalkaan, vartaloon ja vyötärölle. – Asesetti sisältää aseen kosmeettisen kuosin ja asetarran. Tämä paketti sisältää virtuaalivaluuttaa, jota voi käyttää vain pelissä. Aloituspaketin voi ostaa vain yhden kerran käyttäjätiliä ja alustaa kohden. Aloituspaketin käyttämiseen tarvitaan peruspeli.