Stellaris: Season 08
Stellaris: Season 08 ‑kauden sisältö: Heti julkaisupäivänä: Rick The Cube ‑lajimuotokuva Erikoismuotokuva lajillesi galaksin arvoituksellisimpina lajeina pelaamista varten. Muiden Stellaris-lajimuotokuvien tapaan tämä erikoismuotokuva sisältää kolme erilaista varianttia (ilmiasua) ja mukautettuja animaatioita. Pelaajat voivat valita muotokuvan valtakunnan ulkoasun luonnissa ennen uuden pelin aloittamista. Erikoissisällön saa välittömästi käyttöön Expansion Passin ostamalla * Tämä sisältö saatetaan julkaista myöhemmin yksitellen ostettavaksi. Stellaris: The Machine Age (julkaisu 7.5.2024) Tutustu kyberpunkfantasioista tuttuihin kehon teknologisen muuntelemiseen ja tietoisuuden digitalisointiin laajentamalla pelin tarjoamia kehitysmahdollisuuksia. Cybernetics- ja Synthetics Ascension ‑kehityspolut tuovat peliin mukaan kybernetiikan ja synteettisiksi elämänmuodoiksi kehittymisen. Varaudu käsittelemään konetietoisuuden nousun mukanaan tuomat moraaliset ja yhteiskunnalliset haasteet avaruudessa etenevässä valtakunnassasi, ja kohtaa uusi galaksissa vaaniva uhka – tai kehity itse uhaksi repimällä aika ja avaruus riekaleiksi ja muovaamalla todellisuus omaksi kuvaksesi. Stellaris: Cosmic Storms (julkaisu kolmas neljännesvuosi 2024) Galaksin ympäristössä on havaittu uusi ilmiö – järjestelmän yli pyyhkivät myrskyt. Valmista valtakuntasi kohtaamaan tämä uusi uhka ja käytä hyväksesi tilaisuudet, joita vastustajiesi heikentyminen uhan iskiessä tarjoaa. Stellaris: The Grand Archive Story Pack (julkaisu neljäs neljännesvuosi 2024) Galaksi on laaja ja täynnä ihmeitä, ja tehtävänäsi on tallentaa tiedot kaikista kohtaamistasi ainutlaatuisista elämänmuodoista ja ihmeistä. Rakenna uusi megarakennelma ja kokoa näytteitä avaruutta halkovien seikkailujesi aikana kohtaamistasi lajeista!