Stellaris: Humanoids Species Pack
Humanoids Species Pack lisää uusia pelivaihtoehtoja uusien muotokuvien ja alusmallien lisäksi lannistumattomalle ihmiskunnalle – tai ainakin lajille, joka muistuttaa jonkin verran ihmisiä. Pelatuin fenotyyppi, humanoidit, saa nyt lisää vaihtelua ainutlaatuisilla yhteiskuntaopeilla ja uudella alkuperällä, jonka ansiosta pelaajat voivat suunnitella lajin turmeltuneita hedonisteja, mestarikäsityöläisiä tai jopa vallata galaksin klooniarmeijalla. Ainutlaatuisen alusluokan, uusien muotokuvien ja muun sisällön ansiosta nyt on paras aika tutkia ihmiskunnan tulevaisuutta. Pakkauksen sisältö: kaksi uutta yhteiskuntaoppia – pelaa mestarikäsityöläisiä tai turmeltuneita hedonisteja uusi alkuperä: ”Clone Army” kymmenen uutta humanoidimuotokuvaa, joilla on erilaisia hiustyylejä ja asuja uusia alusmalleja kolme uutta äänivaihtoehtoa VIR-digitaaliavustajalle kolme uudelleenmiksattua musiikkikappaletta lisäksi Stellariksen ääniraitaan. PÄIVITYS (2021) Stellaris-pelin 3.1-päivityksen myötä Humanoids Species Pack on saanut niin paljon uutta sisältöä, että se lähentelee epäinhimillistä! Paketissa on nyt kaksi ainutlaatuista humanoidien yhteiskuntaoppia ja uusi humanoidien alkuperä sekä upeat lisäykset, jotka yhteisömodaaja Silfae teki aiemmin. Nämä lisät saa nyt lisämaksutta Humanoids Species Pack -paketissa!