Steelrising - Cagliostro's Secrets
Huomautus: Pääset Cagliostro's Secrets -lisäosan sisältöön vasta kun olet edennyt päätarinassa tiettyyn pisteeseen. Uusi sisältö avautuu käyttöösi, kun olet suorittanut ''Bastille''-tason. Tässä uudessa tehtävässä joudut mukaan kiehtovaan tarinaan, joka liittyy kuninkaan agenttiin, kreivi Cagliostroon. Kukaan ei selviä naarmuitta uudesta Hôpital Saint Louisin alueesta, jonka salaisuudet itse Ludvig XVI on kätkenyt. Tässä synkässä seikkailussa sinun on päihitettävä Mesmerin inspiroimat Cagliostron koneet. Kohtaat uusia vihollisia ja avaat uusia aseita ja asuja. Oletko valmis paljastamaan järkyttävän totuuden kuninkaan automaattien voimanlähteenä toimivan alkemian takana?